Sunday 27 November 2011

Me & A Cup of Hazelnut White Coffee ^_~

Alhamdulilah.....Muharram 1433..tiba lagi...Tahun baru Hijrah yang sangat besar pengertiannya..tak tertanding dengan tahun baru masihi yang di sambut berya-riya di sana-sini..alhamdulilah aku diberi peluang oleh yang  maha Esa untuk merasai nikmatNya...aminnnn ya rabbal alaminnnn...
         Since hari ni most of my frenz balik kg.. and bercuti..why not aku pun buat activity sendiri..menarik kan???   Memandangkan hari hujan maka x dapat la nk berjoging dekat taman tasik kelana Jaya..so aku decide meredah hujan..menikmati a Cup of Hazelnut White Coffee..tempting kan? ^_~




        So berbekal kan sebuah lappy...aku pun start ler browsing...blog to blog..FB...and aper lagi layan cite Korea ler....Best jgk... environment kat cni  menarik & tenang...lagu2 yang berkumandang pun best & relaxing. ^_~
          Sedang aku sibuk check in ? tibe2 satu soalan memeranjatkan tibe  Sya: dah halal ker Oldtown???? serius aku x tahu langsung yang Oldtown x halal T_T!!!!!!!!! Coz logo halal terang benderang pamer dekat depan premis ni...Ya Allah..takutnyer...so aku pun search la http://www.halaljakim.gov.my/  nasib baik makanan yang aku minum & makan listed dalam directory halal Jakim..fuhhhhhh....Heart Attack sekejap @_@ hehe...
       






No comments:

Post a Comment