Monday 11 July 2011

Meet Beautiful People in My Life

Tik..tok..tik...tok...menjelang 1 Ramadhan nanti aku akan genap berusia 28tahun..terasa baru semalam aku pulang dari sekolah..bergurau senda dgn kawan-kawan...membonceng motosikal bersama Hafizah...merangka pelbagai aktiviti dihari minggu...hidup penuh dengan gurau senda..terasa Taiping kami yang punya..chewahhhh!!

Ya Allah terima kasih kerana kau anugerahi aku 28 tahun yang sungguh bermakna...Kau temukan aku dengan orang-orang yg cukup indah hatinya...biarpun aku pernah menangis tetapi dengan kehadiran mereka tangisan itu tidak lagi kuratapi.....Mak dan Abah...along tidak dapat bayangkan dilahirkan menjadi anak orang lain....terima kasih diatas segala pengorbanan mak &  Abah..Adiinda-adinda ku yang tercinta...hidup along penuh warna dengan adanya korang....
(Ayahanda & Bonda tersayang)
(Nendaku tercinta~ permergian mu merupakan kehilangan ku yang terbesar...you are my angle..Ya allah Kau lindungi dan Rahmatilah dia di sana..aminnnn)
( Sukar sekali menyebut sayang..mungkin apa bila jarang di sebut-sebut "Sayang " menjadi lebih mahal dan bermakna:)
( Wajah-wajah kebahagiaan ku)
(siapa yang lebih nmpak mcm ibu kami?hehe)

(Nieday)
Norfarahiyah....my childhood frenz...ingat lagi tak peristiwa-peristiwa lucu diwaktu sekolah rendah??  Sampai sekarang aku takkan lupa...kita berbasikal dan aku hampir jatuh di tepi tong sampah berhampiran tilam busuk..kejadian nak ambil UPSR..x nak toleh punye pasal smpi sampah melekat dekat tayar pun redah jgk..kejadian kita jatuh bersame-same basikal dihadapan org ramai..kelakar kan? x dapat nak letak our pic coz album sume dah ilang...sowi yer farah:(

 Aminuddin. or Abg Amin..pertama kali aku kenal erti tabah melaluinya..pertama kali aku kenal apa itu azam..pertama kali aku kenal “tanpa usaha mimpi tidak akan jadi kenyataan”..nasihat-nasihatnya masih terngiang-ngiang di telingaku....persis seorang abang yang tidak pernah aku miliki..terima kasih..


(Rakan-rakan sekolah ku~My best frenz ever)

Emy mazlina...kenalan sewatu aku mula2 melangkah ke VADS..hatinya yg lembut ..mudah menitiskan air mata...sayangnya terhadap keluarga,org tercinta  dan kawan2 lebih dari diri sendiri...itula Emy yang ku anggap seperti kakak sendiri...Miliki jiwa yang cukup kental menghadapi musibah yang melanda..
Mas ayu...Nadira & Topek..korang mmg best...hapenning...tidak pernah sehari kita bertemu tanpa gelak & tawa..you have made may day

(Ermawati tudung purple bersama-sama dengan rakan sekerja di TMCC Tpg)

 Ermawati dan keluarganya...tidak dapat kugambarkan perasaan mengenali Kak Ema dan keluarganya...Kak ema yang lembut,baik hati,penyayang...Mama yang peramah,takkala berbicara senantiasa ketawa..penuh dengan kata-kata nasihat...Papa yang tidak pernah lekang dengan senyuman..Kak Long ketua keluarga yang penuh dedikasi dan mesra...Ayu dengan cerita-cerita lucunya..dah si bongsu yang manja....dannnnnn..tidak luper my beloved Iki..dah besar pun..bile la mama as nak jmp die nie...

(Rakan-rakan TMUC yg happening)

My beloved housemate..i felt i've been bless...meeting such a beautiful people...Cik sall, Pn Hanie..Cik Zun..Nina...Hanie...Miera...Ijan & Hidayah...giler best dapat kenal dengan korang..hari-hari rase tak sunyi...aktiviti-aktiviti sume best...Sayang korang:)
(Genting)

(Kak Hanie wadding)
Officemate yang happening...best sgt2:)

(Syarifah & Suria--Gorgeous kan?hehe
(Ruby & sebelahnye Idzmir, Aku, syarifah, Siti & Shikin)


(Farid, Hajar, Syarifah, Zek,Aku & Ina for Zek farewell)
(Sally, Hajar & Anak-anak nya on our trip to langkawi)
(Izack & Aris~ best fwenz)


New People i meet..melalui kawan-kawan aku dapat kenal beberapa kawan-kawan baru...semua baik2 and mesraaaaaa:)
(Cameron trip with staff UPM)
(Zek & Wanie)
(Rumah terbuka Imam Muda)

(Celebrate burfday Fizah wif Mat Lea n...anak angkat derang hehe)

Actually ramai lagi yang x dapat nak cerita disini..tp sepanjang 28 tahun ni...alhamdulilah semua yg aku jumpa &  kenal adalah baik-baik, mesra & happening..thanks Korang:)

No comments:

Post a Comment