Saturday 3 December 2011

My Dear Sony Ericsson W995~~

Sayang.....


         Masih kah kau ingat pertemuan kite 3 tahun yang lepas..sejak pertama kali aku melihatmu..meniti iklan di television serta di dada-dada akhbar??..hati ini berasa telah terpaut..Ibarat cinta pertama... ^_~ Ciri-ciri mu yang menarik serta gayamu yang elegan..telah berjaya menambat hariku..lantas tanpa berfikir panjang aku mengeluarkan hampir RM3,000 untuk memilikimu


         Namun kini mengapa kau semakin berubah???? adakah kerna aku tidak menjagamu dengan baik??suara mu yang lunak semakin sukar untuk ku dengari...paparan screen mu yang berwarna-warni bertukar menjadi hitam...malah aku sudah tidak berdaya meghantar sms mahupun mendengar suara pemanggil??adakah engkau sudah tidak mampu berkhidmat kepada ku???haishhhh...sudah 3 kali kita bertemu pakar..tp..hasinya tetap sama selepas 3-4 bulan penyakit yang sama akan datang menyerang..tak sanggup rasanya untuk aku menukar kau dengan yang baru..T_T

No comments:

Post a Comment