Sunday 13 November 2011

Masa Oh Masa!!!!

        Kalau nak bercakap tentang masa ramai yang akan menjawab masa itu E.M.A.S. Namun bagaimankah pengurusan masa yang efektif? aku sendiri tertanya-tanya mungkin sebab aku sendiri belum berjaya menguruskan masa dengan betul. Haisssyhh..terasa sungguh berat bekerja,belajar & keluarga (anak sulung so fhm2 la kan?^_^) 


       Envi betol dengan mereka yg telah bekeluarga,memiliki anak yang ramai,bekerja & belajar ttp masih mampu melakukan semua itu dengan baik...Contoh terdekat adalah tok ayah..tabikkk spring utk tok ayah berusia 52 tahun dan berjaya memiliki master dan bakal menyambung PHD tahun hadapan....semangat cintakan ilmu yang tidak pernah luntur..seorang pendidik yang hebat dan sangat membanggakan...proud of u tok ayah:)


      So skrg apa patut aku buat?? buat jadual? atau ada kaedah lain yang lebih baik yang boleh aku gunakan? Kalau ada kawan-kawan diluar sana yg mempunyai idea mungkin boleh kita kongsi sama-sama...X kisahla macam mana pun aku..TETAP!!..PERLU!!..HARUS!!..BERJUANG & BERUSAHA untuk lakukan SEHABIS BAIK!! sehingga ke akhirnya..FIGHTING!!FIGHTING!! ^_~





No comments:

Post a Comment