Thursday 3 May 2012

Jom Reward diri!!! ^_~



PERNAH 
tak korang terfikir..tiap2 bulan dapat gaji habis macam tu aje. Tapi tak nampak pun barang ape yang dibeli alih-alih poket dah kemps..hehe Duit..duit...tak kan pernah cukup kan?? 
betul la cakap Cikgu Ravi cikgu skolah menengah aku dulu
”Lagi besar income awak nanti ..Taste and preference pun akan berubah” 
ye cikgu saya sangat setujuuuuuuuu!!!! 

Tiap2 bulan pernah tak korang terfikir untuk reward diri??? Duit bli itu....ini habis jugakkan??kadang-kadang lebih byk habis untuk makan...makan and makan..tambah pulak KL ni banyak betul tempat makan yang best-best..huhu ^_~

since aku ade income lebih sket bulan ni aku decide nak reward diri aku dgn 2 benda hehe

1. Sandal Fitflop


Cantik x??? hehe actually aku beli sebab terpengaruh dengan seseorang..regenye if cakap...sungguh tidak masuk akal!!! RM269 sepasang (fuhhh berpeluh kejap) @_@ tapi mmg betul best and sedap di pakai..sandal ini di cipta untuk keselesaan seperti berjalan berkaki ayam gitewww! di samping menurunkan kalori seolah-olah sambil berjalan krg melakukan senaman hehe membetulkan tulang blelakang,shapekan muscles dan mengurangkan sakit tulang belakang serta sendi...best kan?? 

2. Handbeg


Actually tak terfikir pun nak beli handbeg baru tapi..baru jer nk masuk OU handbag ku putus di tengah jalan..hadoiii...saje jer kan bikin suspen..so ape lagi bergegas ke butik Charles& Keith..huhu time kasih Cik Zun sbb teman kan as sopingg hehe.. Tak tau la kenape lately bekenan bebenor dgn brand ni..maybe sbb rege handbeg die x penah lebih RM200 kot..masih mampu nak beli hihihi selain tu x der lagi aku jmp brand ni kene ciplak jual dekat pasar malam or downtown..


Ape pun berbelanja kenela berpada-pada kan?? duit kecemasan jangan dilupa huhu

“You get what you reward. Be clear about what you want to get and systematically reward it.”

No comments:

Post a Comment