Friday 22 June 2012


TM Group AW@RD NiTe 2012!!!



Menarik tertarik kau memang da boommm!!! Heheh itula yang aku mampu ungkapkan..memang best!!! Memula tu cuak jugak bile fikir kite srg jer yang kene pegi..tapi unsangkarable semua yang datang giler sporting..so tak jadi la nak control cun....semua have fun....bersemangat sume siap rehersal dulu nak sorak team..aku pun x kurangnye...tepakse la mengeluarkan suare emas menyanyi2..dah la ddk barisan depan sekali walaupun tak berape nk skill sangat goncang2 pom pom tu..hentam sajela labu..wakakakkk ;p~ 


 Tix to da show..RM700 okehhh wakakak..

 Free Mafla for alll 1TM United hoyehhhh^_~
  Time Rehersal sempat lagi post k..hehe
  Halalalaal..anak shaper ni???wakakakak
 Aku yang gedssss!!!;p~
 Fasli yang telah betukaq~Aummmmm!!!!huhu
 Say Cheese:)
  Akma & Sue yang maintain ayu..hehe
aku mcm biase ler...jgn bgtau bf i yerrr hehe
 Registeration timeeeeee!!
  Stacy pun ado yerrrr!! best performance..suare auuuu best!best!!1
 Team Lain yang dtg..sangat hefeninggg!!




 Our Food~ Yummy hehe
 Ni ler pemenang TM Idol..suare okey la...ala2 amy search giteww!!

Afdlin in da houseee!!! Giler kentang kelakorrr kau kau...if ade kapet kat bawah tu sure ramai yang nk gelak sambil guling-guling...Afdin u're da best!!!!!


last sekali aku balik dengan tangan kosong sob..sob..sob trip pg australia tu patutnye milikkkk kuuuuu!!! x aci...x aci....aci laaaaaa!!!!! waaaaaaaaaa T_T

No comments:

Post a Comment